The Kont-code ep.4: »Γίνε πρωινός τύπος!»

Γίνε πρωινός τύπος.Και στο λεει ενας τύπος που πριν από ένα χρόνο δε διαννοούνταν να ξυπνήσει πριν τις 12.

Στην αρχή θα σου φανεί δύσκολο. Σχεδόν ακατόρθωτο. Το πρώτο πρωί όμως που θα ξυπνήσεις με σχετική ευκολία, θα εκπλαγείς. Η μέρα τελικά έχει όντως 24 ώρες. Και δεν το πίστευα…

Το πρωινό έχει μιά ομορφιά που δεν την έχει καμμία άλλη ώρα της μέρας. Εχει μία ησυχία, μία γαλήνη, μία χαλαρωτική αρμονία. Και ναι μπορείς τελικά να αρχίσεις να κάνεις τις δουλειές σου περίπου στις 9. Ναι,ναι στις 9 ή έστω και λίιιγο πιο αργά. Οταν ήσουν δηλαδή, πριν μεταλλαχθείς σε κόκκορα, στο πέμπτο όνειρο.

Φυσικά βέβαια, όταν λέω πρωινό ξύπνημα, δεν εννοώ κάτι βάρβαρα στις 5.30 και στις 6 το χάραμα. Αν και υπάρχουν άνθρωποι που υποστηρίζουν πως αυτό είναι ακόμη καλύτερο.
Γιατί αλήθεια έχεις δει ποτέ πόσο πανέμορφος είναι ο ουρανός την ανατολή;

Πες αλήθεια, ποιος δε θέλει να ξεκινάει η μέρα του με αυτήν εδώ την εικόνα;;
Αλήθεια, ποιός δε θέλει να ξεκινάει η μέρα του με αυτήν εδώ την εικόνα;;

Και μη σε φοβίζει. Αν έχεις σχετικές αντοχές, δε θα νυστάζεις από τις 11 όπως σε φοβίζουν πολλοί. Θα κοιμάσαι σχεδόν την ίδια ώρα με πριν. Καλά, μη χαίρεσαι και πολύ, δεν εννοούμε στις 4, αλλά υπολόγισε πως με ένα 6ωρο καλού ύπνου θα είσαι μιά χαρά την επόμενη μέρα! Βέβαια αν πριν αφιέρωνες στον ΥΠΝΟ σου ένα 12ωρο, η προσαρμογή θα είναι λίγο δύσκολη τις πρώτες 2-3 μέρες, αλλά αξίζει.

Το κλειδί λοιπόν είναι αυτό που είπα ακριβώς πριν. Ο καλός ύπνος. Φυσικά και αν κάνεις έναν αγχώδη ύπνο με 100 διαλείμματα, χιλιάδες άσχετες σκέψεις, το πρωί θα είσαι ένα κινητό πτώμα. Αλλά το ίδιο θα ίσχυε και αν ξυπνούσες κατά τις 11. Αρα δε φταίει η ώρα που ξυπνάς, αλλά ο ύπνος που ΔΕΝ έκανες.
Είναι όντως εξαντλητικό να μην κοιμάσαι καλά, σχεδόν τυρρανικό.
Να μερικά κολπάκια για να παραδοθείς στα όνειρα σου πριν καλά, καλά το καταλάβεις! :
1) Δε θα σου πω κλείσε την τηλεόραση κλπ κλπ, γιατί υπάρχουν και τύποι που νανουρίζονται με τον Τηλεκύβο, πως να το κάνουμε. Βάλ’το όμως σε μία σχετικά μικρή ένταση, να μην σε ταράζει η πιθανή αυξομείωση ήχου.
2) Απόβαλλε κάθε πιθανή σκέψη που σού’ρχεται και παέι να χαλάσει τον ύπνο σου. Είτε προκειται για τη δουλειά σου, είτε για την σχολή σου, είτε για αυτόν που σε παράτησε, είτε για αυτήν που σε πρόδωσε, είτε για το πότε θα φτάσουμε σε πρωτογενές πλεόνασμα ας πούμε. Κράτα μόνο ευχάριστες και χαρούμενες σκέψεις και εικόνες. Θέλει σίγουρα προσπάθεια και πολλές, πολλές αποτυχημένες απόπειρες. Οχι, δεν είναι δύσκολο,  θέμα αυθυποβολής είναι. Αν δεν το κάνεις, προφανώς και βολεύεσαι στη μιζέρια σου και σουτ το ξέρεις ότι έχω δίκιο.
3) Λίγο πριν πέσεις για ύπνο, κάνε κάτι που δεν απαιτεί πολύ χρόνο και σε χαλαρώνει, σε αποφορτίζει. Αλλος μπορεί να θέλει να γράψει ένα ποίημα, άλλος να μπει στο facebook (αν και δεν το συνιστώ), άλλος να μιλήσει με κάποιον, άλλος να παιξει κάποιο παιχνίδι στο κινητό του, άλλος να δει την αγαπημένη του σειρά ή να διαβάσει ένα βιβλίο. Ο,τι και αν είναι αυτό που θα διαλέξεις, φρόντισε να κρατάει σχετικά λίγο και να μην διαταρράσει την ηρεμία σου.
4) Πιες κάτι ζεστό, αν πιστεύεις ότι σε βοηθάει, που συνήθως βοηθάει. Μην ετοιμάζεις καπουτσίνο ρε. Ούτε ρακόμελο! Οταν λέμε κάτι ζεστό εννοούμε κάτι λιγότερο ρηξικέλευθο. Ενα ζεστό γάλα, ένα χαμομήλι, ένα τσαγάκι του βουνού, κάτι. Κάνε εικόνα τώρα. Κουβερτούλες παντού, η ζεστή κούπα δίπλα, χαμηλός φωτισμός και ένα βιβλίο. Εγώ ήδη νύσταξα.
5) Και τέλος το πιο σημαντικό. Σοβαρά τώρα κανείς δεν κοιμήθηκε άνετα και εύκολα μέσα στη βρωμιά. Τί εννοώ.
Εννοώ πως αν έχεις να αλλάξεις σεντόνια και πιτζάμες καμιά βδομάδα πιο πιθανό είναι να σου έρθει εμετός παρά ο ύπνος. Αλλαζε τα λοιπόν τακτικά και πάντα ένα ζεστό και χαλαρωτικό μπάνιο πριν τον ύπνο είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό.

Μην το αγνοείς λοιπόν. Γίνε πρωινός τύπος απο σήμερα!
Το να ξυπνάς πρωί δεν σημαίνει διασκεδάζω λιγότερο, νυστάζω όλη τη μέρα και μπαίνω σε μία κουραστική καθημερινότητα.
Σημαίνει εκμεταλλεύομαι κάθε ώρα της μέρας μου, γεμίζω τη ζωή μου με ποιοτικό χρόνο και στο τέλος της μέρας έχω μία γλυκιά κούραση. Αλλά κυρίως έχω μία ουσιαστική χαρά και αισιοδοξία.
Γιατί μπορεί να χάνεις κάποιες ώρες ύπνου αλλά κερδίζεις στιγμές. Πολλές στιγμές!

Και καλημέρα μας!

136032117_561567goodmorning

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s