Φαν του Notis vs Δέσποινα: 0-1

Μερικοί έχουν πολύ πλάκα τελικά…
Με αφορμή τις σημερινές δηλώσεις του Νότη Σφακιανάκη (δες εδώ) και την μετέπειτα απόφαση της Δέσποινας Βανδή να ακυρώσει την συνέργασια τους (δες εδώ) , βρήκαν ξανά ευκαιρία όλα τα παπαγαλάκια (όχι τα πράσινα, εκείνα τα χρυσά) να προβούν σε ένα συνοθύλευμα ακατανόητων και μηδενός συνδεόμενων μεταξύ τους κατηγοριών και κρίσεων.

Βγήκαν λοιπόν κάποιοι -σίγουροι ότι έχουν πιάσει τον τράγο από τα αποτέτοια του- θριαμβευτές και »κατακεραύνωσαν» τη Βανδή.
Της είπαν, λοιπόν, αυτές οι ιδιοφυίες το εξής: »ΧΑΧΑ μιλάει το Δεσποινάκι, που πριν από λίγα χρόνια έβγαινε και έλεγε ότι έχει τόσα λεφτά που δε ξέρει τι να τα κάνει, να κατηγορήσει τον ΑΡΧΟΝΤΑ Νότη»
ή »Μίλησε και η Βανδή που είναι μέσα στη χλιδή, τα σπίτια, τα παπούτσια και τις υπηρέτριες για τον Νότη. Υποκρίτρια!»
ή »Εγινε και επαναστάτρια η Δέσποινα με τα τζιπ και τις υπηρέτριες και την πείραξε ο Νότης.»
ή »Είναι δηλαδή αυτή δημοκράτισσα που δεν δέχεται τη διαφορετική γνώμη του άλλου, και δεν είναι ο Νότης που αγαπάει την πατρίδα μας;;’
Εντάξει κάπου εδώ σταματώ, γιατί και εγώ δεν αντέχω τόση εξυπνάδα, τόση διαύγεια σκέψης και αντικειμενικότητα, ένας κοινός θνητός είμαι δεν είμαι και ο Notis, ούτε οι φαν του.

Απλά θα ρωτήσω έτσι, μήπως και αναρωτηθεί κάποιος από αυτούς.
1) Τι σχέση έχει το αν η Βανδή ζει μία πλούσια ζωή με το παραλήρημα του Νότη περί υποχρέωσης στήριξης της Χ.Α ή περί νομιμοποίησης της φοροδιαφυγής των πολιτών επειδή, λέει, φοροδιαφεύγουν και οι πολιτικοί, αδυνατώ να το καταλάβω.
Αρα σύμφωνα με τον Νότη -άμα, λέμε άμα, κάποιος πολιτικός, αποδεδειγμένα, βαράει κόσμο ή ξεπλένει χρήμα, τότε και οι πολίτες μπορούν να κάνουν το ίδιο χωρίς καμία ενοχή. Αρα τι μας λέει ο άρχοντας παιδιά; Κλέψτε το κράτος μας λέει και μαγκιά σας. Και αυτούς τώρα τους ενοχλούν τα παπούτσια της Δέσποινας και η γυναίκα που της σιδερώνει. Λογικό.
2) Από πότε η επαγγελματική επιλογή κάποιου, είτε έχει ειλικρινή κίνητρα ή όχι, είτε έχει συναισθηματικό σκοπό ή όχι, αποτελεί πεδίο κριτικής των άλλων και μάλιστα με εντελώς άσχετους συλλογισμούς, πάλι αδυνατώ να το καταλάβω.
Με ποιά αφετηρία κρίνει ο Χ ή ο Ψ την επιλογή κάποιου να φύγει από μία δουλειά ή να κάνει μία δουλειά; Θα μου πεις από την στιγμή που αυτό ανακοινώνεται από τον ίδιο στα social media. Μπα, θα σου πω εγω; Αν εσύ δηλαδή αύριο αποφασίσεις να παραιτηθείς και μας το γράψεις σε status μπορώ εγώ από κάτω να σε λοιδορήσω μαζί με όλους μου τους φίλους; Ή μπορώ να συνδυάσω αυτό το γεγονός με το ότι την προηγούμενη βδομάδα πήγες για ψώνια και μετά για φαγητό στο εστιατόριο του Σκαρμούτσου; Μπορώ; Οχι μάλλον.
Αλλα άμα σε λένε Βανδή, και ειδικότερα εάν τόλμησες να θίξεις τον υπερτεράστιο Notis, μπορώ. Τέλειο!
3) Πως αντιλαμβάνεστε εσείς την αποδοχή της διαφορετικής γνώμης, απορώ. Επειδή ακύρωσε την συνεργασία δεν δέχεται τη διαφορετική γνώμη του Νότη; Πρώτον φυσικά και δεν τη δέχεται, μάλλον »δεν την σέβεται» θέλετε να πείτε, αλλά ντάξει μαθαίνεται μόνο ένα ρήμα για να εκφράσετε κάθε έννοια, περισσότερα ξέρουν οι κακοί ανθέλληνες που δεν είναι Χ.Α. Ουγκ.
Για εξηγήστε μου, λοιπόν, λίγο εδώ, γιατί πάλι δυσκολεύομαι. Εγώ ξέρω ότι κάποιος δεν σέβεται τη γνώμη του άλλου, όταν εξαιτίας αυτής του επιτίθεται (λεκτικά ή σωματικά), προσπαθεί με διάφορους τρόπους (εκτός του διαλόγου) να του αλλάξει γνώμη και γενικά όταν η άλλη διαφορετική γνώμη του δημιουργεί τέτοια συναισθήματα που του είναι μάλλον αδύνατο να λειτουργήσει με σύνεση και λογική απέναντι σε αυτήν και στον εκφραστή της.
Το να επιλέγεις να μην συνεργαστείς μαζί με κάποιον με τον οποίον δεν συμφωνείς είναι ο πλέον δημοκρατικός τρόπος να εκφράσεις τη διαφωνία σου. Ή μήπως έπρεπε να μην πει λέξη και να δοξάζει τον Νότη για να είστε ευχαριστημένοι; Μάλλον ναι, γιατί μάλλον έτσι λειτουργεί η »δημοκρατία» στο μυαλό (;) σας. Λέει ό,τι θέλει ο Σφακιανάκης, όλοι οι άλλοι προσκυνάμε, αν κάποιος δεν προσκυνήσει και εκφράσει γλυκά και όμορφα (χωρίς να θίγει κανέναν) την αντίθετη γνώμη του, δεν είναι »δημοκράτης». Ενα προς ένα τα εγκεφαλικά μου κύτταρα προσκυνούν το μεγαλείο της σκέψης σας.

Καταλήγω λοιπόν και λέω ότι η μέθοδος του αποπροσανατολισμού, που χρησιμοποιούν μερικοί, μέσω του »τα βάζω όλα στο ίδιο τσουβάλι» , άσχετα και σχετικά, ελπίζω να πείθει μόνο όσους σήμερα εντυπωσιάστηκαν από τον »πατριωτικό» (;) μονόλογο του Σφακιανάκη.
Θα επαναλάβω λοιπόν το ότι αν η Βανδή αποχώρησε από μία επαγγελματική συνεργασία επειδή διαφώνησε με τις όποιες ιδεολογικές και πολιτικές απόψεις του Νότη (και πιθανότατα όχι με αυτές καθεαύτες -γιατί ποιός δε τις γνώριζε;- αλλά με τον πρωτοφανώς φασιστικό τρόπο με τον οποίο σήμερα τις εξέφρασε) δεν έχει καμία, μα ΚΑΜΙΑ, σχέση με το αν η Βανδή είναι πλούσια, με το αν έχουμε τελικά ή όχι δημοκρατία, με την οικονομική κρίση, με το χαράτσι, με την τρόικα ή με οτιδήποτε άλλο πέραν του οφθαλμοφανούς. Δηλαδή του απεριόριστου δικαιώματος του καθενός να επιλέγει το πότε, με το ποιόν και το αν θα συνεργαστεί και ταυτόχρονα με το περιοριζόμενο δικαίωμα του καθενός να εκφράζει τις απόψεις του με τρόπο που να μην προσβάλλει, να μη θίγει και να μην τρομοκρατεί τους αλλους.
Καλό μας βράδυ…

31472e944c99f370cc63dfdae70516ad.jpg

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s